Στη δεύτερη θέση της κατάταξης αναδείχθηκε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού της έρευνας Randstad Employer Brand, η οποία αναδεικνύει την ελκυστικότητα και την αναγνωρισιμότητα της εταιρικής φήμης.
Η έρευνα διεξάγεται για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα αξιολογώντας ένα δείγμα των 150 μεγαλύτερων εταιρειών, ακολουθώντας την μεθοδολογία της παγκόσμιας έρευνας. Στη φετινή έρευνα συμμετείχαν 3.504 άτομα, μεταξύ των οποίων, Έλληνες φοιτητές, εργαζόμενοι και άνεργοι ηλικίας από 18 έως 65 ετών, ενώ οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά τον Ιανουάριο του 2020.
Στο πλαίσιο της έρευνας αναδεικνύονται σημεία που αφορούν στα κίνητρα επιλογής εργασίας ανά γενιά, οι λόγοι παραμονής και αλλαγής εργασιακού περιβάλλοντος, οι ελκυστικές παροχές σύμφωνα με τη γνώμη των Ελλήνων εργαζομένων, οι κλάδοι που καταγράφουν τις καλύτερες επιδόσεις και οι αναδυόμενες τάσεις σε σχέση με τα κίνητρα επιλογής της εργασίας.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Randstad για την Ελλάδα κα Leigh Ostergard έστειλε τα συγχαρητήριά της στην εταιρεία μας λέγοντας, «Θα ήθελα να απευθύνω θερμά συγχαρητήρια στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης και ιδιαίτερα αυτή τη χρονική στιγμή που μεσούσης μιας ισχυρής κρίσης όπως αυτή που βιώνουμε, αποδεικνύει ότι η σημασία και η αξία του Employer Branding παραμένει πολύ υψηλά στην στρατηγική της ατζέντα. Τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε όλο και περισσότερες εταιρείες να αρχίζουν να αξιολογούν και να επαναπροσδιορίζουν την εικόνα τους ως εργοδότες, προκειμένου να απολαμβάνουν τα οφέλη στην προσέλκυση και διατήρηση των ταλέντων τους. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν εταιρείες που καλλιεργούν ισχυρή εταιρική κουλτούρα τόσο στο εσωτερικό κοινό τους όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον με το οποίο αλληλεπιδρούν, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό ότι άμεση προτεραιότητα παραμένει ο άνθρωπος και οι ανάγκες του. Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία είναι ένα τέτοιο ηχηρό παράδειγμα και την συγχαίρουμε για όλα όσα έχει καταφέρει για τους ανθρώπους της.»
Εμείς στην ΕΑΒ είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ανάδειξή της μέσω της έρευνας και της ανάλυσης των στοιχείων εκείνων που καθιστούν και προσδιορίζουν τις εταιρείες ως τις πιο ελκυστικές μέσα από τα μάτια των υποψήφιων εργαζομένων. Ζητούμενο για εμάς παραμένει η υλοποίηση μίας στρατηγικής προσέλκυσης και διατήρησης αξιόλογου δυναμικού, που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται παράλληλα με εμάς.